Тренінгова техніка в превенції шкільного булінгу.
Вимоги сучасних реалій ставлять на перше місце у практиці педагога психолога питання про необхідність розроблення технології діяльності з попередження булінгу, або хоча б утриманню його на соціально толерантному рівні.Важливе місце у профілактиці та превенції шкільного
булінгу відведено саме тренінговій формі роботи (заняття з елементами тренінгу).
Ініціатори булінгу зазвичай
мають обмежений рівень навичок з вирішення конфліктів, розуміння почуттів
інших та висловлення співчуття, керування своїми емоціями, тому у першу
чергу, учням надається допомога в оволодінні цими навичками. Жертви булінгу через
свою вразливість і тривожність намагаються уникати конфліктів та вдаються
ніби до самоізоляції. Тому робота психолога також передбачає
підвищення самооцінки у дітей та впевненості у собі, оволодіння навичками
керування негативними емоціями та вмінням
правильно відстоювати свою позицію.
Немає коментарів:
Дописати коментар