середа, 20 березня 2024 р.

 Тренінгова техніка в превенції шкільного булінгу.

Вимоги сучасних реалій ставлять на перше місце у практиці педагога психолога питання про необхідність розроблення технології діяльності з попередження булінгу, або хоча б утриманню його на соціально толерантному рівні.
Важливе місце у профілактиці та превенції шкільного булінгу відведено саме тренінговій формі роботи (заняття з елементами тренінгу). 

 Ініціатори булінгу зазвичай мають обмежений рівень навичок з вирішення конфліктів, розуміння почуттів інших та висловлення співчуття, керування своїми емоціями, тому у першу чергу, учням надається допомога в оволодінні цими навичками. Жертви булінгу через свою вразливість і тривожність намагаються уникати конфліктів та вдаються ніби до самоізоляції. Тому робота психолога  також передбачає підвищення  самооцінки у дітей та впевненості у собі, оволодіння навичками керування негативними емоціями та вмінням правильно відстоювати свою позицію.












Немає коментарів:

Дописати коментар