Реалізація загальношкільної програми "Стоп булінг"

 

 Заняття з елементами тренінгу "Мова емоцій та почуттів" 


Щомісяця в закладі психологічною службою проводяться антибулінгові заняття . 

В основному це цикли занять з елементами тренінгу на тему емоцій, почуттів, емпатії,  співпереживання, комунікатвних навичок, дружби та любові.

Розвиток цих навичок дозволить навчити школярів більш терпимо ставитись одне до одного та попередити булінг у шкільному середовищі.


                                                          

 Заняття з елементами тренінгу "Емпатія .Як зважати на почуття та емоції інших людей"


Для учнів 7 класу проведено заняття  з елементами тренінгу в рамках загальношкільної програми "Стоп- булінг". 


Метою заходу було розвинути комунікативні навички учнів , навчити розпізнавати емоційний стан співрозмовника , співпереживати та знімати емоційну напругу 

.
Заняття включало інтерактивні вправи , що допомогають дітям краще розуміти одне одного , сприяючи створенню позитивного та підтримуючого середовища в класі. 


Подібна форма роботи дозволяє учням проявити емпатію  та відчути важливість взаємоповаги й підтримки у щоденному житті.


 Заняття з елементами тренінгу "Толерантність до інших : вчимось співчуття "


Продовжуємо роботу в рамках програми "Стоп - булінг".  
P.S навіть повітряні тривоги нам не змінять планів , займаємось і в укритті закладу .
Метою даного заняття стали:
  • формування навичок дружби , довіри та підтримки 
  • розвиток емоційної чуйності , вміння співчувати й розуміти інших 
  • навчання роботи в колективі та концентрації на почуттях інших.






 Тренінгова техніка в превенції шкільного булінгу.

Вимоги сучасних реалій ставлять на перше місце у практиці педагога психолога питання про необхідність розроблення технології діяльності з попередження булінгу, або хоча б утриманню його на соціально толерантному рівні.
Важливе місце у профілактиці та превенції шкільного булінгу відведено саме тренінговій формі роботи (заняття з елементами тренінгу). 

 Ініціатори булінгу зазвичай мають обмежений рівень навичок з вирішення конфліктів, розуміння почуттів інших та висловлення співчуття, керування своїми емоціями, тому у першу чергу, учням надається допомога в оволодінні цими навичками. Жертви булінгу через свою вразливість і тривожність намагаються уникати конфліктів та вдаються ніби до самоізоляції. Тому робота психолога  також передбачає підвищення  самооцінки у дітей та впевненості у собі, оволодіння навичками керування негативними емоціями та вмінням правильно відстоювати свою позицію.











Заняття з елементами тренінгу в рамках шкільної програми "Стоп-булінг"



З учнями 5-10-х класів проведено антибулінгові заняття з елементами тренінгу. 

Мета занять : зменшення небажаних проявів поведінки та особливостей реагування ; профілактика та корекція нетолерантної , агресивної , насильницької поведінки; створення атмосфери уваги , співчуття і співпраці в колективі.
 
Дітям подобається така форма роботи , незалежно від віку. Такий формат занять дозволяє дізнатись більше один про одного, спілкуватись відкрито і щиро , вчитись розуміти і приймати інших.


 Година психолога "Світ емоцій та почуттів.  Як опанувати гнів ?"


Година психолога - це час спільної роботи, спрямованої на підтримку та розвиток психологічного комфорту і самопізнання, що відкриває нові можливості для росту кожної людини.

Заняття направлене на профілактику девіантної поведінки , розвиток навичок мирного спілкування та вирішення конфліктів.

Мета заняття: навчити дітей керувати гнівом , зрозуміти свої емоції, зберігати здорові стосунки з іншими .

В роботі з початковими класами мені подобається використовувати такий метод психології, як  казкотерапія.
Головна перевага казкотерапії як методу полягає ще й в тому, що ядром будь-якої казки є метафора. Саме метафора є засобом психологічного впливу. Точність і глибина метафори визначає ефективність корекційних методів з дітьми. Цей метод  базується на тому, що вигадана історія несе в собі прихований сенс вирішення складних проблем.

Немає коментарів:

Дописати коментар