ЯК ЗБЕРЕГТИ МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ`Я УМОВАХ ВІЙНИ
З учнями початкових класів проведено заняття "Як зберегти ментальне здоров`я в умовах війни". Разом визначили поняття ментальне здоров`я та його складові, створили карту ментального здоров`я класу та навчились основним технікам дихання , таким ,як "Метелик" , "Квітка та свічка" та "Дихання по квадрату".6 простих способів зберегти ментальне здоров'я
6. Можливість виговоритися
ТЕРАПЕВТИЧНІ ІГРИ СВІТЛАНИ РОЙЗ
Улюблені рухливі ігри для дітей початкових класів 👌"Обійманці"- гра яка допомагає заземлитися, поновити відчуття тілесності.Повернення до відчуттів тіла, контакт з близькими та можливість діяти допомагають дитині віднайти відчуття стабільності та поновити зв`язок із собою, дорослими та навколишнім світом.
У грі також зібрані ідеї поробок, які дитина може створювати самостійно або разом з батьками. Ці поробки включають різноманітні матеріали, які сприяють творчому самовираженню та стимулюють сенсорний дотик. Вони допомагають дітям зануритися у світ приємних відчуттів та розслаблення, сприяючи їхньому емоційному розвитку та саморегуляції, а також глибшому зв’язку з батьками. numo.mon.gov.ua/gra-obijmanci-praktikum-blizkosti?color-red=&icon-6=#:~:text=Гра%20“Обійманці”%20–%20терапевтична%20ігрові,язок%20між%20батьками%20та%20дітьми.
ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА В СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЯХ
"КОЛЬОРОВІ
ПАЛЬЧИКИ"
Арт- терапія - одна з форм роботи для покращення ментального здоров`я.
Це вид психотерапії та психологічної корекції, оснований на мистецтві та творчості. Вперше цей термін вжив британський педагог і митець Андріан Гілл у 1938 р. при описі своєї роботи та незабаром він отримав широке розповсюдження.
У вузькому сенсі слова під арттерапією зазвичай йдеться про терапію образотворчим мистецтвом з метою аналізу та позитивного впливу на психоемоційний стан людини.
Чому корисно малювати пальцями
Малювання пальцями – чудовий сенсорний досвід для дітей. Це дозволяє їм відчувати фарбу на своїх пальцях і текстуру паперу, створюючи мультисенсорний досвід, яким можуть насолоджуватися діти будь-якого віку. Малювання пальцями допомагає розвивати дрібну моторику та координацію рук і очей, оскільки діти вчаться контролювати свої пальці, створюючи різні форми та малюнки.
Крім цього, малювання – прекрасний спосіб заохотити дітей до творчості та самовираження. Використовуючи свої пальці, діти можуть створювати унікальні та фантазійні малюнки, які відображають їх особистість та інтереси. Цей вид мистецтва також дозволяє виражати свої емоції, що може бути особливо корисним для дітей, яким важко висловити свої почуття.
Крім того малюванням пальцями є профілактикою і корекцією тривожності, соціальних страхів, пригніченості, засобом зниження психоемоційного напруження, агресивності та гіперактивності.
Тиждень психологїї у Аджамському ліцеї
З метою підвищення інтересу до діяльності психологічної служби усіх учасників освітнього процесу , розширення , поглиблення знань з психології , збереження ментального здоров`я та обміну досвідом з 15 до 19 квітня в закладі проходив Тиждень психології.

Рухливі ігри та нейрогімнастика для ментального здоров`я


Планета толерантності✋
- ознайомити дітей з поняттями "толерантність " та "толерантна людина"
- виховати дружні стосунки між дітьми
- розвивати у дітей почуття емпатії , терпимості, доброти , поваги.
Нейрографіка як метод арт- терапії для дітей ВПО
У рамках підтримки ментального здоров`я дітей внутрішньо переміщених осіб. соціально- психологічною службою Аджамського ліцею проведено заняття з арт-терапії, де діти знайомились з методом нейрографіки. Цей підхід дозволяє через творчість знижувати психоемоційне напруження та гармонізувати внутрішній стан .
Гра "Обійманці" - практикум близькості
Арт-терапевтична вправа "Парасолька" для стабілізації психоемоційного стану дитини і зниження тривожності.
🎨Тож для роботи підійдуть олівці, фломастери чи гуаш та аркуш паперу або ж можна малювати паличкою на землі, крейдою на поверхні...Робота проходить у 4 етапи.
▶ 1 етап. Попросіть дитину зверху або в центрі аркуша зобразити парасольку таку, яка могла б захистити від будь-яких зовнішніх невзгод. Нехай дитини розфарбує її так, як їй найбільш подобається.
▶ 2 етап. Попросіть дитину зобразити фігурку хлопчика або дівчинки (проекцію себе) під парасолькою так, аби фігурка відчувала себе максимально захищеною від впливу навколишнього світу.
▶ 3 етап. Нехай дитина промалює кордони захисту парасольки. Тобто виділила той простір, який вона буде закривати собою від зовнішніх негараздів. (Буває, що діти не хочуть промальовувати ці кордони - це окей, і це швидше за все про її довіру до світу. Дітки, які прожили травмуючий досвід зазвичай себе оточують такими кордонами, як додатковим захистом).
▶ 4 етап. Попросіть дитину уявити, що крім того, що парасолька захищає, вона ще й має чарівну особливість: коли відкривається, з нею висипаються різні-різні радості і задоволення, які роблять людину під парасолею радіснішою і щасливішою. Нехай дитина промалює в захисному просторі парасольки всі радості, які спадають їй на думку.
▶ 5 етап. Важливо по завершенню техніки проговорити дитині, що ось ці радощі, які вона промалювала і є тими маленькими рятівними речами, які безпосередньо їй допомагають позбутися від суму, страху і поганого настрою. Їй варто просто в такі моменти підійти до своєї парасольки і скористатись однією із зазначених нею підказок.
Обіймаю серцем і нехай над кожним із вас буде своя захисна парасолька☂ 💛
Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства"
Впровадження психологічних хвилинок в навчальний процес.
Впровадження «психологічних хвилинок» допоможе учням впоратися зі стресом та його наслідками, емоційно налаштуватися на урок, на плідну роботу.
Регулярне виконання «психологічних хвилинок» у зручний час та слушній нагоді допоможе дітям стати більш спокійними, врівноваженими, а також дозволить краще зрозуміти свої почуття.
Також щоденна рухова активність – це запорука не лише фізичного, але й психологічного здоров’я: знижує дратівливість і тривожність; додає впевненості в собі; сприяє соціальній інтеграції у суспільстві.
ЗДОРОВ`Я ВАМ І ВАШИМ ДІТКАМ !
Немає коментарів:
Дописати коментар